tisdag 5 oktober 2010

Till min systerdotter

Hejsan!

Ett kort litet inlägg från mig idag - Ville bara visa kortet jag gjort till min söta systerdotter Rebecka som fyllde 14 siste september.

Jag färglade min nya digitala stämpel med mina copics (har ni vågat prova dem ännu? Liza har ju copic ciao i butiken). Stämpeln är från Tickled Pink Stamps. DP från Pysselakuten liksom den vackra stora fjärilen. Texten har jag fått från min blogväninna Kathy.  

Hoppas ni tycker om den + glöm nu inte att ta en tur in till butiken. Liza har fått in många underbara höst DPs - som de ovan + massor med fina julpapper (jag skall i alla fall göra ett försök med att börja med julkorten lite tidigare i år - så att fler får handgjorda istf en-kronas kort :-).

Ha en härlig dag och kom ihåg - mejla mig gärna era alster så att vi kan visa vad ni skapar med mtrl från Pysselakuten - allt från LOs, altrade ting, kort till större projekt!

Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar