onsdag 13 oktober 2010

Höstpresent

Hejsan!
Börjar ni bli redo för Vänerscrappen på lördag? Hoppas det. Ser så fram emot att få träffa er alla och bli inspirerade. Tänkte bara visa er kort idag en liten väska och plånbok jag tillverkat som en liten "höstpresent". För er som har nära till Pysselakutens butik - så finns de där så att ni kan se dem "live" ;-)

Jag köpte en tutorial av Becky till nedanstående handväska + gjorde en liten plånbok att lägga pengar, presentkort eller ngt annat att ge bort i.   
Satte på lite chipboards och använde mig av Viva Decor Pen för att skapa pärlorna.
Här är en bild på plånboken:

 Och här en bild på hur den ser ut på insidan. Som ni ser så har jag använt mig av kardborreband för att kunna öppna och stänga plånboken.

Hoppas ni tycker om dem och att vi ses på Vänerscrappen!
Kramis - Anki

1 kommentar: