onsdag 3 augusti 2011

Härliga Maja Design....

Att jobba med Maja Designs papper är som bommul för själen! jag bara älskar dem!! Trots att det just denna gång blev lila, fniss! Jag är inte så förtjust i den färgen- får utslag. Nja riktigt så illa är det inte men har helt enkelt svårt för lila ;)


Hade fått ett beställningskort i just den färgen och eftersom det inte finns så mycket av den varan här hemma skickade jag ner min gubbe till Pysselakuten. Jag kunde tyvärr inte åka dit själv för jag var dålig. Liza blev nog lite förvånad över valet, fniss! Så när jag ändå höll på fick det bli många scrappade alster i lila... här använde jag spillbitarna, klippte ut många detaljer dom båda bårderna, kitteln samt kopparna.

Har ni någon gammal bok hemma såå använd den!... visst blir det dekorativt på kort i gammal stil?!

Ta en tur in till Liza mellan turerna till stranden... hon har massor av fina Maja Designpapper som man bara inte kan låta bli att scrappa med.

KramiZ Ullkika




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar