fredag 26 februari 2010

Minnesaskar för Julia

Äntligen Fredag!

För er som läser min blogg så har ni redan läst den "engelska" versionen av denna blogpost. Min syster Louise har bett mig länge att skapa en minnesask för hennes lilla dotter Julia.
När jag besökte Liza i butiken så föll jag handlöst för dessa underbara DPs från Making Memories. Nu hade jag inte längre några ursäkter ;-). Så jag skapade 3 minnesaskar för Julia - i 3 olika storlekar.
Därefter tillverkade jag ett matchande kort med en av mina egna stämplar från Anki's Sweethearts kollektionen för SCACD. Den är stämpeln heter Young Cathrine with friends. Jag färglade Cathrine och de små kycklingarna med mina copics.
Lade till Doodlebug ribbon och texten "Memories" från Stampin Up.

Jag hoppas att Julia och hennes mamma kommer att tycka om det.

Kram - Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar