tisdag 26 juli 2011

Läs en bok i sommar...


... eller gör ett bokmärke & ta med som en liten sommarpresent till en läsande vän. Tryter inspirationen för att göra någon stor Lo eller något avancerat kort så är det jättekul att scrapa bokmärken... det tycker i alla fall jag! Kanske beror på att jag samlar på dem ;) Det går oftast ganska fort & det behövs inte så mycket material...
Till detta märke har jag använt Maja Designs finfina papper som även finns att köpa i små block... praktiskt när man gör små saker som t ex tändsticksaskar, bokmärken & kort. Liza har två olika block med Maja Designs små papper tror jag... titta in på Pysselakuten & botanisera! Hon har även massor av romantiska spetsar eller fina band av olika slag som är mysiga att pryda märkena med :)

Sedan kör jag nästan alltid ett varv med min älskade symaskin också för pricken över i´et.


Scrappa lugnt i sommar! KramiZar från mig.... Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar