söndag 19 juni 2011

En liten ask


Hej!
Hur har ni det i regnet? Vi håller på och målar om huset, hm....... Så det blir till att kolla väderleksrapporterna ofta, men vi skall väl bli klara någon gång :-)

Idag ville jag bara visa er en liten ask som jag har gjort - med en av stämplarna från  Make it crafty stamps.
Den stämpeln jag valde att färglägga heter Siren of pearls. Hon är färglagd med copics - som Liza har i butiken. Ville också prova att göra den här lilla asken som kallas Pop'n Top. Perfekt liten ask att fylla med kanske ett litet SPA-kit, godis, smycken etc.

Insidan dekorerades, låset är en liten "brad" från Storyteller.

Asken från sidan:

och ovanifrån med den vackra Siren of pearls!
en av mina runda Spellbinders cirklar.
Färgläggning: Copics - finns hos Liza
Dekorationer: blommor från mina gömmor :-), pärlor från Kaiser som Liza har i butiken..
DP: Inkido och Maja Design, som ni självklart hittar hos Pysselakuten.

Hoppas ni tycker om den och att regnet åtminstone gör att ni får lite extra pysseltid.
Glöm inte att mejla mig era alster som ni skapar med produkter från Pysselakuten - så läggar jag upp dem här på bloggen.

Ha en mysig söndag!

Anki

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar