söndag 3 april 2011

Mer tips från vår dag på Reprint...

...Jag & Liza var ju en heldag på Reprint för några veckor sedan. Efter lite justeringar visade jag er mitt påskägg här i bloggen, ett superkul tips tycker jag ;) Hoppas ni har haft möjlighet att titta in hos Liza på Pysselakuten för att beskåda hennes läckra ägg också. Här kommer supermysiga tips nummer 2... att stämpla & maska på tyg, I like!! Det var verkligen jätteroligt! tänk vilka härliga presenter man kan göra... som här: örngott eller kanske ett förkläde... det hade alla tjejerna på Reprint fått av en av deras Dt-tjejer, Sååå läckra!! Varför inte en burk med hemmagjord sylt med en bit tyg stämplat med någon snygg stämpel samt en spets omkring... jag hade blivit jätteglad för en sådan present :) KramiZar till er alla.... Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar