tisdag 27 juli 2010

Viva produkter + Härliga DP från Maja Design

Hej i solskenet!

Här kommer bara ett kort inlägg ifrån mig. En del av er har redan sett asken på in blogg, men jag tänkte visa den här också - då jag köpt DP hos Liza + ni vet väl att hon också har de underbara Viva Decor produkterna.

Asken jag altrade kommer från vår son Isac. Han köpte nämligen en liten mini-motorcykel och när jag skulle slänga asken tänkte jag - nej - den kan jag ju altra ;-)

Så jag hittade detta underbara DP från Maja Design hos Pysselakuten. Chalkade kanterna med Pine Cone.

Stämpeln heter Flower Power  och kommer från Susana's Custom Art and Card Design. Jag har färglagt henne med mina Copics. Ni vet väl att Liza har ett stort sortiment av Copic Ciao? Pennorna är beroendeframkallande - bara så ni vet och jätteroliga att färglägga med.

Jag använde mig av Viva Decor Pearl Pen för att skapa de olika pärlorna nedan.
På bilden använde jag mig av Viva Decor Glitter Liner för bladen i hennes hår och Viva Decor Gloss Pen för att göra lite "highlights" i håret och på tröjan.
Pärlorna som är vid stämpeln är gjorda med Viva Decor Paper Pen.

Jag passade också å att prova Tim Holtz Distress Crackle Paint som jag köpt hos Liza. Här är en bild på den altrade asken från sidan. 
Slutligen - här här resultatet sett framifrån. Spetsarna har jag köpt hos Pysselakuten också förstås ;-)

Ha en fortsatt underbar dag!
Kramis
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar